
Naše nová marketingová kampaň začala pěkně svižně. Přeletěla přes online weby televize Prima, Facebook, Evropu 2, Frekvenci 1, Impuls, Free, a Kiss. Všechny tyto cesty vedou na webový odkaz zbavsesefa.cz kde se soutěží o flyboardový úlet.

V podání holografické projekce si nové Mondeo i Focus uštědřili grandiózní vstup na český trh. Dělat takové eventy je zkrátka radost:)

Ministerstvo dopravy spouští informační kampaň s názvem "DĚLÁŠ TO TAKY". Spoty upozorňují zejména na to, že děti opakují chyby svých rodičů.
Klipů je celkem 8 a vzájemně na sebe navazují...

Podívejte se na doslova magické projekty...

Akvizice fanoušků obchodního centra Olympia Brno
Spojené s informační kampaní na stylistickou akci Style Days

Netradiční šíření na základě aplikace s vysokou viralitou,
zásah více jak 1,1 mio uživatelu, zvýšení povědomí o pořadu TV Prima a portálu u cílové skupiny 15+
získání více jak 90 tis. fanoušku / týden aktivity
Zobrazit reference